Känner ni till hingstarna?

stallhh

Trådstartare
Cero, Fetcher N, Jaguar Mail, Camargue..... vad ska man välja?
Söker en hingst med BRA stam,minst 166 hög,gärna spänstig,och som fått bra betyg vid bruksprov etc för hoppning. samt ska va hyfsat billig.
Har ett sto E: Swift EE: Zeus, UE:Bratin, hon har själv plac 120,är 164,lite grov.
vad skulle ni välja?

Sv: Känner ni till hingstarna?

Cero o camargue vet jag ingenting om men väldigt trevliga stammar! Vill minnas att du i en annan tråd pratade om att du ville ha en lättsåld avkomma? Om så fortfarande är fallet röstar jag på Jaguar en, han finns ju troligtvis bara tillg iår o till ett hyfsat pris. Jag gillar också Fetcher men han är ju ny, jag vill gärna se ett par fölomg först annars är han storfavorit. Har du tittat på heartbeat? Mycket trevlig stam, fått massor med tior också! Vill minnas att han inte var superdyr heller. :)

Sv: Känner ni till hingstarna?

Har precis fått ett hingstföl efter Jaguar Mail som är mycket framåt, gofd galopp, ordinär trav. Hoppar gärna över cavallettin på ridbanan när han är yute med sin mor.

Liknande trådar

Avel Jag går ettan på hästgymnasium och har en uppgift kallad "fantasi-avel" där vi väljer ett sto och en hingst som vi ska låtsas avla på...
Svar
13
· Visningar
2 911
Senast: Kisseninan
·
Avel Jag har ett sto f. 2011 e. Fetcher N ee. Feliciano. Hon är SWB. Hon har en kort rygg och inte så grov i typen,hon är ca 165 cm hög. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: KickiH
·
Avel Jag har ett 4 årigt sto halvblod/fullblod e. Fetcher N ee. Feliciano. Hon är ca 164 cm hög. Shainy är en otroligt smart häst med...
Svar
17
· Visningar
2 652
Senast: Görel
·
Avel Jag blev så inspirerad av alla hingstletartrådar, men ville inte kapa någons tråd så jag skapar en egen. Jag vill i framtiden betäcka...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: AmyPond
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka