Golden_Heart
Trådstartare
Känner mig orolig. Min barnmorska har sagt att man kan/ ska ha en del förvärkar / sammandragningar och att det ska bara vara att slappna av. Småvärk har jag haft genom hela min graviditet, men senaste tiden har de ökat, med att jag har det minst en gång varje dag och det sitter i några timmar hela tiden. Oftast kvällar. Ofta har jag det när jag ska sova, och på något sätt somnar jag ifrån det, men ibland vaknar jag mitt i natten av det och sedan håller det i sig och jag får verkligen anstränga mig för att somna om. Kraftiga flytningar har flera gånger per vecka, ibland flera gånger per dag. Ofta när jag har värk, så känns det som något hamrar/ bankar ner mot slidhålet och allt skrämmer mig. Det är inte dags än på ca 1½ månad och allt är inte redo, så den får inte komma än. Känner mig bara så orolig. När jag har dessa förvärkar/ sammandragningar eller vad det nu är så är jag också nästan hela tiden kissnödig. Just idag känns bara så otroligt knepigt också. Kanske är det all oro som orsakar stresshuvudvärk, men jag har huvudvärk som tusan just nu.
Ska det vara så här?
Kan min oro och rädsla påverka något?
Var det dumt av mig att ta Revlin för någon timme sedan mot huvudvärken?
Ska det vara så här?
Kan min oro och rädsla påverka något?
Var det dumt av mig att ta Revlin för någon timme sedan mot huvudvärken?
Senast ändrad: