kaninproblem

blondienancy

Trådstartare
Min kaninhane har inte kissat sedan vi kom tillbaka från stället vi firade jul på (kaninen var med), alltså på över ett dygn (han har druckit). Han har bara vält ut sin potta gång på gång (och det är samma potta som han tidigare haft..) Skitit har han gjort på vardagsrumsmattan.
Vad tror ni att det kan bero på? Orolig.

Sv: kaninproblem

han kan väl ha blivit stressad eller något över att åka?
har han varit iväg sådär förut?

jag tror inte det är någon fara.. men är du orolig kan du ju ringa vet. och höra :)

jo... vi brukar undvika att åka bil med honom eftersom han blir så stressad varje gång.. så antagligen är det ju det...

äntligen har han kissat :D
jag trodde aldrig att jag skulle bli glad av att känna den hemska lukten, men nu blev jag det ;)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 301
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 013
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
975
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama