Kaninhoppare???

L

lilla_jag86

Finns det några sånna här på buke??? förutom jag då...*ler*

Jo, det kan man väl kanske säga att jag är.. :p Tycker det är kul iaf, men tävlar inte.. :)

Vad kul! gör ja me...=)=) får man veta vilken klass/klasser??? vílken är favoritgrenen???

Varför är höjd synd om kanien??? Min Pärla älskar att hoppa högt... ju högre, desto ivrigare kanin...*ler*

en del kaniner kan ses forcerade fram till höjdhindret och många har också inte den rätta vinklingen i hasleden (främst hos vissa dvärgvädurar, som å andra sidan då ofta är djävulskt duktiga på längdhinder)
höjdhoppningshinder tenderar också att störa kaninens naturliga hopprytm, vilken man bör eftersträva.
men det är individuellt, naturligtvis.

Min Lilla Pärla har istället svårt att hoppa längd... vet inte vad det är... höjd kan hon hoppa nästan hur högt som helst, men längd... Nä... det går inte...=/

Liknande trådar

Däggdjur Läste precis att SLU vill ha allmänhetens hjälp för att få veta vad älgen äter. De har i tidigare undersökningar sett att bärris är en...
Svar
5
· Visningar
937
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Ni som jobbar med djur, eller relaterat till djur. Vad jobbar ni med och hur gick ni till väga för att nå yrkesrollen? Är intresserad...
Svar
0
· Visningar
177
Senast: Lucifer
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
25 26 27
Svar
532
· Visningar
12 619
Katthälsa :arghh::arghh: Katten har dragit in loppor och jag får snart panik. Hon har givetvis medel mot alla sånna där äckliga småkryp och HON...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama