kaninhona i nysnickrad bur...

Z

Zippa

Stod hela dagen igår och snickrade ihop en vinter isolerad bur till min kaninhona.. när jag väl flyttade in henne i den så började hon efter ett tag att rycka massa päls från magen..

Den här honan har alltid bott i en liten bur utan hus men nu så gjorde jag ju även ett hus till henne och hon verkar boa som attan där nu... hon har inte ryckt päls i den andra buren någon gång..

Hoppas att det är för att hon trivs och i´nte ett stresssymtom på den nya buren... någon som vet?

Sv: kaninhona i nysnickrad bur...

nej dräktig är hon inte ... hon har inte varit med någon gentleman... hehe

Varför är det inte en ny Jesus på väg? :D

nej men hon är nog skendräktig som Nagellacksberoende sa..

känner igen dedär :D min hona har hålla på sådär nåra gånger oxå !

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 524
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 956
Senast: Egonson_
·
T
Däggdjur Igår fick jag en smärre chock när jag upptäckte 4 små bebisar inne hos min kaninhona. Jag har noterat tecken på dräktighet tidigare men...
Svar
7
· Visningar
4 694
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama