Kaniner och hästar!

Min häst har varit tillsammans med tre olika kaniner, och aldrig gjort illa någon, Den första kanin skulle hon bara skrämma lite, Trampade 1 mm i från Kaninen. Det gick ju bra.. Men senare dog den kaninen pga åldern.. O då vart det en ny en kondtig en kanin (juckade på hästens ben :) ) och den blev påkörd eftersom att vi hade den lös på dagarna... , o sedan ännu en kanin vart det, och den lever än... :) Min häst triva mkt bra med kaniner, men jag har sett till så att kaninerna har sitt "hus" utanför boxen och får gå in till hästen om de vill.. :)
OCh Hästen och kaninen brukar gosa med varanndra mkt ;)

Liknande trådar

Hästvård Min lille ettåring har kastrerats på klinik för en månad sedan men sedan åkt på infektioner i skapet. Två antibiotikakurer senare tror...
Svar
7
· Visningar
695
Senast: Amk
·
Hästvård Vår ponny har idag fått diagnosen ringkota vänster fram. Det är mycket att ta in… veterinären pratade om operation kunde vara ett...
Svar
12
· Visningar
1 026
Senast: Freazer
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: Kilauea
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 022
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka