Kaninen vill inte ha sin pellets

fejko

Trådstartare
Vi har köpt samma pellets hela tiden men den sista omgången vill kaninen inte ha. Sambon tycker även att den luktar annorlunda. Kan det vara något fel på pelletsen? Kaninen är pigg o glad och äter gärna annan mat.

Vi har köpt samma pellets hela tiden men den sista omgången vill kaninen inte ha. Sambon tycker även att den luktar annorlunda. Kan det vara något fel på pelletsen? Kaninen är pigg o glad och äter gärna annan mat.
Prata med tillverkaren? Om de inte ändrat receptet kanske de gjort något galet med den laddningen och tar tillbaka den för kontroll.

Bra ide om det inte vore för att pelletsen redan åkt ut på gödselstacken ;) Tycker det är lite skrämmande dock att de inte har .er koll, tänk om Kaninus blivit sjuk eller tom dött :(

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 092
Senast: Bison
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
513
Senast: Wenniz
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 056
Senast: Rumpnissen
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
2 962
Senast: Claraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31