Kaninen vill inte ha sin pellets

fejko

Trådstartare
Vi har köpt samma pellets hela tiden men den sista omgången vill kaninen inte ha. Sambon tycker även att den luktar annorlunda. Kan det vara något fel på pelletsen? Kaninen är pigg o glad och äter gärna annan mat.

Vi har köpt samma pellets hela tiden men den sista omgången vill kaninen inte ha. Sambon tycker även att den luktar annorlunda. Kan det vara något fel på pelletsen? Kaninen är pigg o glad och äter gärna annan mat.
Prata med tillverkaren? Om de inte ändrat receptet kanske de gjort något galet med den laddningen och tar tillbaka den för kontroll.

Bra ide om det inte vore för att pelletsen redan åkt ut på gödselstacken ;) Tycker det är lite skrämmande dock att de inte har .er koll, tänk om Kaninus blivit sjuk eller tom dött :(

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
17 426
Senast: Barbabelle
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 456
Senast: Exile
·
Hästvård Idag var min häst svullen i alla fyra benen, värst bak. Väldigt svullen i skapet, även i baken och lite vid ögonen. Men pigg och glad...
2
Svar
26
· Visningar
2 797

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka