Kaninen kissade på mig!?

Boerperd

Trådstartare
Min kaninhane på 5.5mån hoppade upp i soffan och kissade på mig idag...

Han är rumsren occh kissar på låda annars, men idag satt han länge och tvättade sig, sen hoppade han upp i soffan på mig och kissade...

Tror ni att det var en olyckshändelse eller var det en markering?

Sv: Kaninen kissade på mig!?

Omöjligt att svara på... Förmodligen en olyckshändelse men det verkar ju lite skumt dels iom att han är rumsren och dels eftersom han hoppade upp enbart för att kissa (?).

Sv: Kaninen kissade på mig!?

Han brukar hoppa upp för att gosa eller bara för att se sig omkring.. Eller kolla vad hunden har för sig. (han är hemligt förälskad i henne tror jag) han är även oerhört förtjust i filten jag har i soffan, han brukar slicka på den... så jag vet inte om han ville kissa på den...
Jag väljer att tolka det som ett misstag tills det händer igen... Jag lyfte dock snabbt ner honom i lådan så att han kunde avsluta sitt behov där.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 121
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 217
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 070
L
Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama