Kaninböcker om stora kaniner?

Annie_92

Trådstartare
Det finns ju många olika böcker om småkaniner, men kan någon tipsa om böcker om stora kaniner? Som t.ex. belgisk jätte och fransk vädur??
mvh //Annie

Sv: Kaninböcker om stora kaniner?

Ingensom vet någon sån bok?:o Är det någon frivillig som kan skriva en sån då..? :)

Tror inte det finns någon bok om stora kaniner.
Däremot kan man läsa massa fakta på diverse kaninforum.
Kanin-net och kanin.ifokus är 2 superbra forum med korrekt och bra fakta om alla raser, både stora och små, samt ett forum där man kan fråga allt mellan himmel och jord.
På kanin.ifokus finns flera artiklar om allt möjligt, bla en om just belgisk jätte, hur det är att äga en sådan.
Jag och 2 till har blivit intervjuade och står med där. :)
Så gå med på dessa 2 forum, så lovar jag dig att du kommer lära dig en hel del intressant! :D

Jag läste artikeln om din Järnsaxa och de andra. Jätteintressant artikel och både kul och lärorikt att läsa om era egna erfarenheter.:)
Järnsaxa är ju så vacker! :love:
Dröjer antagligen ännu några år tills jag har tid att skaffa några BJ, men jag måste säga att jag blev sugen på att åka iväg till någon uppfödare redan nu!:D
Men tack för bra länkar!

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 567
Senast: Stinaelin
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 406
Senast: valpköpare
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
18 462
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar