gadriel
Trådstartare
Jag hade precis hittat nya hem till de kaniner jag hade kvar för att jag skulel börja plugga på annan ort men råkade få en liten herre på halsen ett par veckor innan flytt och blödig som jag var så fick han stanna. Har inte haft inne-kanin sen jag var liten så det är riktigt mysigt.
Har börjat träna lite tricks med honom de 3 veckor jag haft honom och det är riktigt roligt. Hittills kan han:
- "Sitt vackert" (stå på bakbenen)
- "Upp" (hoppa till en upp-och-ner-vänd hink ett par meter bort och hoppa upp på den)
- Ta en boll och lägga i en skål
Håller på att lära han "tass", att ställa framtassarna på min handflata, att gå på bakbenen och apportera "på riktigt" som man gör med hundar.
Är det fler som gör trick med sina kaniner, vill gärna ha lite inspiration på tricks man kan lära dom
Här är en filmsnutt på Otto:
Otto lägger boll i skål
Har börjat träna lite tricks med honom de 3 veckor jag haft honom och det är riktigt roligt. Hittills kan han:
- "Sitt vackert" (stå på bakbenen)
- "Upp" (hoppa till en upp-och-ner-vänd hink ett par meter bort och hoppa upp på den)
- Ta en boll och lägga i en skål
Håller på att lära han "tass", att ställa framtassarna på min handflata, att gå på bakbenen och apportera "på riktigt" som man gör med hundar.
Är det fler som gör trick med sina kaniner, vill gärna ha lite inspiration på tricks man kan lära dom
Här är en filmsnutt på Otto:
Otto lägger boll i skål