kanin som gillar hästar?

S

simora88

Min kanin e helt betuttad i min ponny.. han skuttar mot hennes box när han e lös.. och han njuter när hon andas på honnom och han älskar att sitta på hennes rygg..
tex om jag går förbi henne med honnom i famnen (när hon står på stallgången) börjar han sprattla som en galning och hoppar upp på hennes rygg.

brukar kaniner bli "kära" i vissa djur?
min kompis föreslog att han skulle börja jobba på cirkus som voltigör :smirk:

Vad rart att din kanin gillar hästen. Jag skulle tro att det är för att kaninen gillar värmen när hästen andas på honom och hästens kroppsvärme när han ligger på ryggen.

jag måste tjata så jag får min digitalkamera tillbaka.. då kan jag knäppa :) OM jag får den tillbaka.. *suck* man ska då aldrig låna ut något..

fast är det nån som kan ta emot MMS så kan jag skcika från mobilen (har ingen infraröd port)

försökte sätta upp han på den andra ponnyn å se vad som hände men han ville inte äns sitta på henne :D

Liknande trådar

F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
39 534
Senast: scizofren
·
Hästhantering Jag har haft hem en snäll halvblodsvalack på prov som var tänkt att bli sällskao till min B-ponny hingst. Tanken är att de ska kunna gå...
Svar
13
· Visningar
2 567
J
Övr. Djur djur e ju de mest ärliga och gulligast som finns, finns ingen människa som e så ärliga som dom... Jajaj iaf, melissa, var den första...
Svar
1
· Visningar
967
Senast: jooosan
·
M
Träning Jag behöver verkligen hjälp och vet inte hur jag ska bära mig åt. Alla råd mottages tacksamt... :( Ca 1 månad sedan köpte jag en ny...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 345
Senast: Appetax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar