Kanin namn

T

Tuffa_tosen

Hej, min kanin hona ska få ungar snart. Hon heter osten och jag har kommit på att jag ska döpa kaninungarna efter olika ost namn. Nån som vet några gulliga ost namn som kan passa på tjejer och till killar? Har kommit på ett tjej namn, Brie.

Mvh:Maria

Sv: Kanin namn

Kvibille
Grevé
Edam
Cheddar
Kesella
Keso
Danablu
Parmesan
Mozzarella
Gorgonzola

Det var vad jag och pojkvännen kom på!

Ja, de va gulligt, ska man ha som ett killnamn eller:P?

typ:prätosten,gräddosten,starkosten och mozzarellan tycker jag är bra

Här i finland finns en ost som heter Julia, men det är ju också ett "vanligt" namn.. Det finns också två ostar som heter pikku sisko och musta pekka som på svenska blir lillasyster och svarte petter

ostbåge:D kanske nt ett ost namn men ostbågar e ju gjort av ost:angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
7 592
Senast: Seabaz
·
Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 567
Senast: Stinaelin
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 154
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar