Kanin-bild-tråd

Sv: Kanin-bild-tråd

Han är verkligen jättesöt, och jag håller med om att han och min Spräckli är väldigt lika varandra :)

sprackli_inne.JPG

Ja, det var förra ägaren (Spräckli är fyra år men jag har bara haft henne i tre veckor) som döpte henne till det. Först förstod jag inte riktigt varför, eftersom hon i mina ögon var brun och inte spräcklig... Men när hon ligger så där så ser man att hon faktiskt är väldigt spräcklig :)

Hehe, fin stil hon har när hon vilar.
Min kille ligger för det mesta med bakbenen åt sidan, men ibland helt platt bakåt. Inte som din Spräckli dock....

hehe, alla tycker ju sin egen kanin är sötast *skratt*
Här kommer en bild på söta Sigge i alla fall.

Sigge_ligger.JPG

Huden är kvar sen hans förra hem, då han mest satt i en bur och åt och åt för det mesta och hade tråkigt. Om du kände på honom skulle du känna att det bara är hud, innanför sitter musklerna. Han är i fin form, det bara ser inte så ut om man inte kan känna på honom samtidigt som man ser honom.
Tror dock inte att det är nån idé att operera bort överskottshud på en kanin.....särskilt inte en gammal.

Då ska du se när han har selen på sig och huden sticker fram....huvva, ser inte roligt ut, men det är ju inget han mår dåligt av.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Schäferprinsessan finns inte mer. Och det är tomt. Prinsessan tog dessutom hand om en dement person i min närhet och gav hen sällskap...
2
Svar
24
· Visningar
2 512
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar