Kanin äter kungsgran?

L

Laaya

Vi har nyss köpt en kungsgran som kaninen är jätteförtjust idag och äter av. Är det farligt för kaniner att äta kungsgran? Jag har försökt söka på google men fick både ja och nej :S

Sv: Kanin äter kungsgran?

bästa är att ringa giftcentralen så får du ett svar på de direkt än att fråga folk här som kanske hört både ja och nej

Sv: Kanin äter kungsgran?

Antar att ni inte vill få granen uppäten, oavsett om det är bra kaninmat eller ej. Granar är väl rätt dyra att köpa in? Om det här nu inte handlar om en julgran så skulle jag satt upp staket runt granen :p

Liknande trådar

Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
1 283
Senast: Efwa
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 227
Senast: Marvin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Och mitt livs historia, fortsätter.... för att ingen ska ta illa åt sig och börja diskutera om hur elak, dum och otrevlig jag är, så...
Svar
0
· Visningar
443
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 654
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.