Kandarköp-färgval?

K

Keltic_Salinero

Ska köpa detta kandar och jag undrar om jag ska välja brunt med vitt foder eller brunt med brunt foder? *I-landsproblem :angel:* vad är snyggast? Hästen är mörkbrun med ganska smal bläs.

Klicka här ;)

Sv: Kandarköp-färgval?

Tja, jag tillhör ju en av dem som tycker att vit fordring är passé. Tycker det känns gammalt nittiotal :D
Och ännu värre är det när även pannbandet är vitfodrat.

Så nix pix, jag tycker absolut att du skall ta brun med brun fodring (a la Brink)! :banana:

Håller med föregåede. ser mer stilrent ut tycker jag.

OS har många snygga. beror på vad man gillar.
antingen bling bling.... med swarowski stenar. finns i alla möjliga o omöjliga färger.
eller de som ser ut som pärlplattepärlor i tex. blå/gult....:love:
eller metall pluttar....
eller GG...(glengorndon)
eller döbert... mkt lika OS

kolla på calevo.com
http://www.hogstaridsport.com/shop/

är kandaret med platta remmar, platt sytt eller rundsytt?

bara jag som tycker att vitt foder på nosgrimman är snyggt?? pannbandet ska helst va helsvart eller med kristaller i och inte vitt foder. men bred vitfodrad nosgrimma på en mörk häst:love:

Är också sugen på detta kandar :) Velar om fodringen eller inte, men tyvärr tyckte jag inte att brunfärgen i fodringen var speciellt snygg. Så får nog bli ett med vit fodring ist, men köper nog ett annat pannband till.

På en häst med tecken i ansiktet tycker jag det är snyggast om fodringen är i samma färg som själva tränset, annars kan det bli lite "mycket". Men på en häst som inte har några tecken, kan jag tycka att det är snyggt med vitt foder.

*kl*
läser och inser att jag är sååååååå nittiotal :rofl:

jag har haft det med vit fodring men lämnade tillbaks det. var inte snyggt alls... det är så mörkt brunt att med den vita fodringen så ser det nästan svart ut, blev riktigt fult på min fux.

tycker vitt foder är snyggt på hästar med stjärn, men inte med bläs..

vilken tur att min mörkbruna har stjärn:D

90tal eller inte men snyggt är det iallafall...

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 953
Senast: valpköpare
·
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 834

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka