Känd tränare

Kira

Trådstartare
Är en "gammal" dressyrtant som funderar på att återigen snegla lite på westernridningen. Sist blev jag vaccinerad av en ngt opedagogisk instruktör.
Har nu kikat på Anders Josefssons kurser på Tobo Gård, Strängnäs. Har någon varit på helgkurs där, och kan berätta om det var bra? Vad som var bäst med alltihopa etc?
Tack.

Hej!
Tycker Anders Josefsson är sveriges bästa tränare. Naturligtvis så är det högst subjektivt. Med tanke på att du beskriver dig som "dressyrtant" så tror jag du kommer att gilla Anders som tränare för han är oerhört noga med att hästarna går i form på tygeln och rider hästarna mycket framåt och in i bettet, vilket krävs eftersom hans huvudområde är reining där hästarna måste kunna sätta under sig maximalt i stops och rollbacks. Han har flera clinics på sin gård i Strängnäs och du kan ju åka och titta först på en av hans clinics han har där för att bilda dig en egen uppfattning om honom som tränare. Gå in på hans hemsida vet jag så kan du ju se när han har kurser, http://www.aajwestern.com/ :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Detta tycker jag är så oerhört pinsamt, men jag behöver verkligen lätta mitt hjärta nu och hoppas att ni inte blir allt för förnärmade...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 654
Senast: Belethien
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 635
Senast: Fille
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 973
Senast: Lotus
·
A
Övr. Hund Jag vill ha en hund. Riktigt mycket. Det är så illa att jag på senaste tiden till och med drömmer om hundar på nätterna. :crazy: (Inatt...
Svar
14
· Visningar
1 287

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka