• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lindaplutt
  • Startdatum Startdatum
L

lindaplutt

Jag visste inte att jag inte hade tillstånd att gå in på den sidan förens jag surfade in där idag ! :eek: Är det bara för tidningar och journalister?! Jag hade fått ett lösen från min kompis, den brukar ju vara jätte bra att kolla startlistor och nyheter på ju! Brukar vara mycket snabbare ut än sptf..

Tror ni man kan fjäska till sig ett lösen iaf ? :D ;) hahha

Sv: Kanal75 ?

Usch ja typiskt att de skulle byta lösenord.. Har ju haft samma hur många år som helst. Perfekt! :D

va har de byttt! :( omäh! va dåligt! de är ju jätte bra där! Sptf brukar ju va lite sega i bland ;)

ja jag vet! De var ju helt perfekt, sen hade dom ju bra nyheter också :(

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 317
Senast: Svartkatt
·
Hundhälsa Igår kväll började Slyngeln plötsligt klia sig "överallt" och var klart besvärad utan att verka hitta stället det kliade på ordentligt -...
Svar
6
· Visningar
1 214
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 748
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
14 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat