Jag håller inte med, det är två som avgör om det blir en date eller inte. Jag kan inte få till en date med en man som inte är intresserad.
Det här är ju beskrivning av lite mer rövhattighet dvs inte de här supersocialt kompetenta männen direkt. Det är ju lätt unhinged känsla på den grejen.
Jag såg nu att det här med att avgöra om daten skulle gå över i sex tog jag från någon annans inlägg inte dina.
Men dina inlägg går ju lite i den riktningen. Det känns helt klart som att du antyder att jag som tjej, jag just jag, har en helt fel känsla av att hur lätt jag kan få bli ihop med den kille jag vill ha. Att jag sitter i en lyxsituation och kan välja en tjusig kille lite hur som helst, bara genom att vara en vanlig tråkig tjej. Dvs att jämfört med en kille som gjort motsvarande ansträngning, typ, duschat och satt på sig hela matchande kläder och kan prata, har jag det lättare.
Medan jag själv har fått en känsla av att det är lite mer jämt skägg. Att de tjejer jag känner som letar och letar kille och ingen fått faktiskt är snäppet mer attraktiva än de killar jag vet letar. I alla fall för mig, jag skulle tveklöst ta vilken som helst av tjejerna innan jag tog en av killarna (roligare, snällare, sötare). Men de (män) verkar ju se det på annat sätt.
kl: Tänker att insats på något vis måste matcha outcome, dvs, att vi inte kan jämföra en hel och ren tjej med en kille som krupit fram under en sten tex. Däremot tänker jag mitt i det här att om jag måste ge dig en poäng så kanske kanske det är vanligare att tjejer har nära normal social förmåga? Dvs att det finns fler killar som helt missar vanliga sociala signaler? Vad tror ni? Kan det vara så?