Kan vi ha en tråd med alla moderatorer?

Mirre

Trådstartare
Eller finns det redan?
Vore smidigt och ha alla samlade på ett ställe så man hittar dem.
Skulle maila moderator på hund ang att jag råkat postat samma tråd två gånger, men hittar ingenstans vem som är moderator där.

Eller finns det redan?
Vore smidigt och ha alla samlade på ett ställe så man hittar dem.
Skulle maila moderator på hund ang att jag råkat postat samma tråd två gånger, men hittar ingenstans vem som är moderator där.
Använd gärna rapportera, det är @lillebill som är moderator på hund men vi alla moderatorer har möjlighet att "peta" i andras forum och är det saker som inte kräver någon bedömning så brukar någon av oss fixa när vi har tid. Skickar man ett PM så kan det vara så att just den moderatorn kanske är bortrest/inte in loggad för en tid. Vi andra moderatorer tar hand om det som finns i rapporterat men PM kan vi inte se.

Använd gärna rapportera, det är @lillebill som är moderator på hund men vi alla moderatorer har möjlighet att "peta" i andras forum och är det saker som inte kräver någon bedömning så brukar någon av oss fixa när vi har tid. Skickar man ett PM så kan det vara så att just den moderatorn kanske är bortrest/inte in loggad för en tid. Vi andra moderatorer tar hand om det som finns i rapporterat men PM kan vi inte se.

Hänger på och skriver att skriv inte i tråden eller tagga någon moderator när man vill ta bort sitt inlägg, utan använd rapportera, av just den anledningen som Snurrfian skriver.

Jag har fått sura pm angående att jag förväntas ha sett något olämpligt beteende i någon tråd där jag skrivit ett inlägg, men det är alltså inte så det går till utan det är rapportera som ska användas.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
788
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama