Kan någon???

Var inte din häst till salu i förra ridsport? Har du någon ny på gång eller ska du ta ett break? Tyvärr har jag inte något svar på själva frågan... Men på ridsport.se så står det vilka som är ansvariga i distriktet så ta kontakt med h*n.

Jo det var han..ska nog ta ett litet break...har ju ingen tid!! tråkigt..men men..Men hur fasen visste du att det var min häst? du har väl aldrig sett han??

Nej det har jag inte men du har sagt vad det är för stam och när han är född så jag drog den slutsatsen... och tittar man riktigt ordentligt så ser man att det är du som sitter på.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har vi nån bukefalist med denna komb av diagnoser? Asperber kanske inte är rätt begrepp - men i så fall borde det vara Autism nivå 1...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: cirkus
·
Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 739
Senast: Dimmoln
·
Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
609
Senast: Kratus
·
Utrustning Tjo, preppar stallet för att hovis kommer imorgon, dags för skor för grabbarna och med tanke på vädret så lär det väl bli brodd oxå. I...
Svar
9
· Visningar
767
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur