Kan någon hjälpa ?

Sv: Kan någon hjälpa ?

japp för 6 månader sedan skulle du övertala dina föräldrar att köpa en häst, du hade inte tävlat etc. Nu har du 4-5 hästar, eget ridhus på gården och tävlat svår klass?

jag vill oxå fatta ngt, tävlar hon svår hoppn elr inte? låter inte så i hennes inlägg i överhuvudtaget.

jag vill oxå fatta ngt, tävlar hon svår hoppn elr inte? låter inte så i hennes inlägg i överhuvudtaget.

nej , jag tror faktiskt inte på något av det hon skriver. Jag tror det lurar ett litet troll bakom användaren..:devil:

jag ahr lärt mig en sak genom en bok " never fight with instincts". Nelson Pessoa sa det.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
813
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 092
Senast: Bison
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 505
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
7 062
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII