Kan någon förklara...

Nej, länken fungerade visst inte... Men alla bilderna fungerar ju på sidan, varför? Och hur kan jag fixa så att det blir rätt? Det var aldrig några problem med den förra hemsidan, såhär blev det sen jag skickade upp mina nya...
 
Nu fungerar det igen! Det var nr jag hade försökt ta bort den nedre ramen som det krånglade sig, ramuppsättningen blev plötsligt Untiteled, trots att jag sparade den nya som index... Men nu är det som vanligt igen!
Men HUR ska man då göra för att ta bort den nedre ramen? Det fungerade ju inte att ta bort det i koden som du sa... Då blev ramen kvar, fast tom, och alla länkar belv fel... :confused:
 
Alla bilder jag tittade på fungerade. Det skall vara riktigt.

Däremot saknas antagligen en bild på katterna_eng.htm själva rubriksbilden finns inte.
Sedan har du tappat nerdersta frame raden där adressen står på den svenska sidan.
 
Jo, jag vet, det blev så när jag förökte ta bort den ramen. Men nu är det som vanligt igen. Ska kolla upp det där med bilden!
 
tog du bort den ramen på det sätt som jag skrev i det andra inlägget?
 
Ja, jag raderade den delen som du skrev i koden, sedan sparade jag ramuppsättningen. Men då blev det något knas, raminnehållet försvann, men inte själva ramen. Och alla länkarna i hemsidan länkade till min dator istället för servern. När jag sedan skulle öppna index i dreamweaver så sa den att den inte existrerade (fast den öppnades ändå). Då ändrade jag tillbaka som det var innan, och då löste det sig igen...
 
Detta är vad som skall stå i index vad gäller ramarna:

<FRAMESET border=0
frameSpacing=0 rows=175,* frameBorder=NO>
<FRAMESET border=0
frameSpacing=0 frameBorder=NO cols=*><FRAME name=topframe
src="meny.htm" noResize scrolling=no></FRAMESET>
<FRAMESET border=0
frameSpacing=0 frameBorder=NO cols=*>
<FRAMESET
border=0 frameSpacing=0 rows=* frameBorder=NO>
<FRAMESET
border=0 frameSpacing=0 frameBorder=NO cols=*><FRAME name=mainframe
src="main.htm"></FRAMESET>
</FRAMESET></FRAMESET></FRAMESET>
 
här är vad som skall stå under flaggorna vad gäller länken:
<a target="_top" href="http://w1.155.telia.com/~u15522416/engelska.htm"> och
<a target="_top" href="http://w1.155.telia.com/~u15522416/index.htm">
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 458
Senast: MiaMia
·
Utrustning På min häst åker sadlar bak. Han har liksom inget som "håller dem kvar" och känslan man får är att han "springer ur" dem. Han får aldrig...
2
Svar
33
· Visningar
4 265
Senast: bigganl
·
Hästvård Några bilder: file:///C:/Documents%20and%20Settings/Sammy/Mina%20dokument/Mina%20bilder/ddd/sssssssssss.JPG...
Svar
5
· Visningar
3 058
Utrustning Ja, ännu en sadeltråd :wtf: Jag vet att alla hästar ser olika ut i ryggarna, men nu ska jag generalisera lite. Ni med PRE hästar...
Svar
9
· Visningar
3 719

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp