Kan man vid ultraljud,

V

virrpANNA

Se om barnet har ryggmärgsbråck?
Jag har juh inte ätit Folsyra överhuvudtaget, äter dock frukt och grönsaker och barnmorskan sa att alla värden såg bra ut vid inskrivning.

Men nu börjar jag juh bli super nojig att det skall vara något fel för att jag inte ätit det :crazy:

Sv: Kan man vid ultraljud,

Jag åt inget folsyratillskott under min första graviditet, och började med folsyra först halvvägs in i min andra graviditet. (det var först då jag informerades om att det var rekomendation att äta folsyretillskott :o)

Båda mina barn är fullt friska :bow:

Sv: Kan man vid ultraljud,

Man åt ju inte folsyra förr och det föddes friska barn.
Det viktigaste är att man äter en allsidig kost.
Enligt min BM så gör folsyran bara nytta innan man blir gravid.Hon anser att alla tjejer/kvinnor skall äta folsyra i unga år innan man börjar tänka på barn ens.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 397
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: Castellini
·
Hästvård Skulle vilja ha lite råd från andra med erfarenhet. Min ponny kastrerades för nio veckor sen. Såg bra ut precis i början men sen började...
Svar
3
· Visningar
1 384
Senast: cello
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 248
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V