Kan man väcka unghunden

alazzi

Trådstartare
Bör man vänta tills hunden vaknar av sig själv eller "kan" man väcka hunden fr att promenera? Jag hade tänkt att gå till stallet snart, men hunden sover fortfarande.

Sv: Kan man väcka unghunden

Jag får ofta väcka hunden när jag ska åka till jobbet, om han ska rastas innan eller åka med. Och annars också när han sover och jag vill göra nåt :p

Sv: Kan man väcka unghunden

Kan, kan man väl.

Jag brukar inte väcka dem om jag inte vill något specifikt - om det är dags att rasta för jag ska strax iväg. Eller liknande. Har jag ingen direkt tid att passa så får de sova klart innan vi går ut. Bäbisar behöver mycket skönhetssömn.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 116
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 983
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
785
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka