Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har två unghästar (isländare) funderar på att rida in den ena med western!
men ni som rider western på era isisar, VART KÖPER NI ERA SADLAR, eftersom hästen är så liten och kortare rygg behövs en kortare sadel, vart hittar man det? Vill även köra bettlöst på mina, så jag letar träns och hela faderullan redan nu när hästarna fyller 2 i sommar =) det är skönt att inte panik köpa all utrustning utan köpa när man hittar och lite då o då.. har ingen brådska alls för dem ska ju inte ridas in i morgon direkt =)
Det finns flera märken som har speciella islandssadlar, korta och breda. Vet att man kan specialbeställa från ett par håll med. Hade en Montsegur tidigare till min fjord/island, bekväm sadel! Deuber&Partner har någon modell med.
Hundavel & Ras Oftast e dom så fokuserade på att springa just då men de händer med framförallt unghundar som fortfarande lär sej att dom försöker dra...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.