Kan man hjälpa flyttfåglarna?

fejko

Trådstartare
Här har det varit minusgrader på morgonen de senaste dagarna. Tänker på alla flyttfåglar som precis har anlänt. Kan man hjälpa dem på något sätt? Jag gissar att det inte är någon ide att fylla på fågelborden?

Här har det varit minusgrader på morgonen de senaste dagarna. Tänker på alla flyttfåglar som precis har anlänt. Kan man hjälpa dem på något sätt? Jag gissar att det inte är någon ide att fylla på fågelborden?
Jag matar fåglarna än.

Fyll på, du hjälper många även om du inte hjälper alla.

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
804
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: DarkInNight
·
Skola & Jobb Någon som har utbildat sig till djurvårdare/djurskötare (eller jobbar med djur på andra sätt) och vill berätta vad ni jobbar med, om ni...
Svar
6
· Visningar
671
Kropp & Själ Jag har en fobi, som jag levt med mer eller mindre så länge jag kan minnas. Det är något jag är van vid att leva med, och som jag nog...
2
Svar
26
· Visningar
1 990
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar