Kan man få huvudvärk av paracetamol?

Rosett

Trådstartare
Har Naproxen och Alvedon depot för rygg- och nackvärk men tar oftast bara Naproxen eftersom jag tycker mig få huvudvärk av Alvedon.

Finns det någon mer med samma erfarenhet?

Står som vanlig biverkning så är nog så.
Jag kan få dt ibland men när jag tar Alvedon är det ju för att jag mår skit för övrigt så jag kan inte säga om huvudvärken är pga alvedon eller annat

Jag har inte märkt av det Fick alldrig ont i huvudet då jag åt 665 men det är kanske annan sammansättning i dom Har ätit 900st på ett år !

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 075
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar