Mynta2
Trådstartare
Ena ungen Miss Piggy, hennes ögon står rätt ut ur huvudet, presis som folk med strumas ögon gör. Som 2 stora klot. Dessutom är hon sååå liten, mycket, mycket mindre än dom andra. Hon leker visserligen, men dock stillsamt, äter inte lika mycket kattmat som de andra...är mest bara otroligt sööööt . Men hennes ögon står ut mer och mer tycker jag, eller kan det vara inbillning ? Kan katter ha Struma ? Tänkte mest på de utåtstående ögonen...
Hon är 1 storlek mindre än sin syskon, och ändå kom hon inte sist...det gjorde Stripe. Men Stripe är mycket större än henne.
Och som ett sidospår ang kattungar. Dom blir på fredag 5 veckor, och jag måste säga vad ROLIGT det är att se hur dom utvecklar olika personligheter . Ingen är den andra lik.
Hon är 1 storlek mindre än sin syskon, och ändå kom hon inte sist...det gjorde Stripe. Men Stripe är mycket större än henne.
Och som ett sidospår ang kattungar. Dom blir på fredag 5 veckor, och jag måste säga vad ROLIGT det är att se hur dom utvecklar olika personligheter . Ingen är den andra lik.