Kan inte uppdatera anmälan...

jenniealba

Trådstartare
Jag har registrerat mig som språngägare på Språngrulla, anmält mitt sto & betalat in stoavgiften på 300 kr. Nu kan jag inte uppdatera/komplettera anmälan; varje gång jag försöker så står det:

"Du har inte behörighet att komplettera anmälan eller så är komplettering inte möjlig för tillfället!"

Är det normalt? :confused:

Sv: Kan inte uppdatera anmälan...

Det kan nog bero på vad det är du vill komplettera. Löser det sig inte är det bästa nog om du kontaktar ASVH och kollar vad som är fel.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 999
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 347
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
23 011
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Och jag önskar innerligt att de hade rätt men så är tyvärr inte fallet... :( Hur orkar man kämpa mot en så stor och fullständigt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
13 054
Senast: Nethril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka