Kan inte ta emot mejl

Husmusen

Trådstartare
Hoppas att någon här kan hjälpa mig, har lite panik och supporten är inte så super på G nu under påskhelgen...

Jag har en .se adress för mitt företag hos ScorpionShops.

Mitt problem är att jag inte kan ta emot några mejl!

Tidigare kunde jag inte heller skicka, men efter att ha fyllt i svarsadressen så går det nu bra. Jag har tidigare kunnat ta emot mejl, men sen glömde jag att betala in en faktura och därefter har det inte gått. (fakturan är nu betald sedan länge och ScorpionShops har själva sagt att allt är rätt inställt enligt vad dom kan se).

Tänkte om någon annan kanske haft samma problem och kan komma med någon gissning på vad jag ska göra?
Har testat skicka till företagsmejlen från ett annat mejlkonto men inget kommer som sagt fram. Har loggat ut/in, startat om m.m. också.

Tackar JÄTTEmycket på förhand :bow:

Sv: Kan inte ta emot mejl

Njae, tror inte det. Sitter på jobbet nu och det fungerar som sagt att skicka från företagsmejlen till min hotmail, men inte från hotmailen till företagsmejlen.
Detta oavsett om jag försöker hemifrån eller ifrån jobbet.

Tror att det kanske kan ha något med inställningarna att göra, men har faktiskt ingen aning...

Tack för tipset iaf :)

Några fler förslag?

Du försöker alltså hämta hem mailen till ditt mailprogram?
Du har ingen webmail till kontot?

Har också mail hos Scorpionshops(/-data), men verkar inte ha några problem att ta emot :)
Om du skickar ett mail från hotmail till scorpionshops, får du ngt felmeddelande på att mailet inte gått fram?
Hade du testat att gå in via webbmailen, som Zaga föreslog?

Släng iväg ett mail till dem, annars. Jag brukar få svar inom ngn arbetsdag :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka