Kan inte äta

VN17

Trådstartare
Det verkar som om min förr så matglada katt inte kan äta idag. Han försöker men det går inte. Springer runt och jamar som han brukar då han är hungrig och stryker sig mot allt. Får mat och försöker äta den men kan inte. Jag ser på honom att det är något som inte stämmer, i går kväll var han helt normal och åt som han brukar.
Han är dregglig runt munnen....Kan han ha ont i munnen kanske?

Har försökt kolla men det går inte så bra då han inte är speciellt stilla. Min älskade kisse som är i slagsmål jämt och ser ut som jag vet inte vad på öronen i bland, han får inte bli sjuk nu!
Vi åker bort på söndag och någon veterinär har väl säkerligen inte öppet nu under påsk.

Sv: Kan inte äta

Åk till vetrinären idag! :crazy:
Om du inte kan åka så ring o hör med vetrinären vad han tror det kan vara iallafall!

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 226
Senast: Marvin
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
863
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 462
Senast: monster1
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna