Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
japp. Jeg har en hest som til tider kan få hikke,vet iallefall ikke hva annet det kan være... har snakket med vet. og h*n hadde aldri hørt om at en hest kan hikke..Og han gjør det selvfølgelig ikke når h*n er i nærheten
men jeg er helt sikker...
Jajamensan....min hickade i våras på kvällen..3 timmar höll hon på :smirk: . Jag var nära o ringa vet. men en kompis sade att hicka kan de visst.
Jag menar varför inte? De är djur liksom vi...fast jag vet hästar inte kan kräkas (tror det i alla fall) men min pålla hickade bevisligen...
försökte med alla metoder inklusive longering, massage och ett litet skrämselförsök (men min icke lättskrämda häst bara flinade åt mig - är säker på det i alla fall ) Fast hon slutade till slut...och verkade inte lida alls av det - hicka alltså.
Kram Rimma
Jag inbillade mig att min förra häst fick till läten som jag tyckte var hicka... fast å andra sidan, när han sov låg han och sparkade med benen och lät, som hundarna gör när de drömmer....
Bukefalosnyheter Jag har gjort två små ändringar i menyerna. Tror inte de skall påverka så många särskilt mycket.
Om ni ens märker vad som skett? :)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.