Kan detta vara grav. symptom?

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Tofflan

Jag känner mej uppsvälld och det känns "konstigt" i nedre delen av magen. Ungefär där man har ont när man har mensvärk men det gör inte ont utan är en annan känsla.
Dessutom är ovanligt hungrig och har ätit mycket mer än vad jag brukar,varit illamående och väldigt trött.

Det vanligaste verkar vara att folk har haft molande värk och inte varit speciellt hungriga i början av sin graviditet, men kanske någon har känt som jag?

Oj,trött och svamligt blev det här!
 
Sv: Kan detta vara grav. symptom?

Hej, jag har exakt samma symptom som du..
ska göra gravtest nu nästa vecka och kolla om det är så.. jag har också fått för mig att folk äter lite under första perioden av graviditeten, men det är kanske olika från person till person. Själv äter jag jättemycket just nu :d
 
Sv: Kan detta vara grav. symptom?

Sådär var jag i början. Och nu jag konstant hungrig hela tiden! :)

pemi *v 13*
 
Sv: Kan detta vara grav. symptom?

Som jag har fattat det så är man "småsugen" på nåt hela tiden (gärna sött), men det kan vara svårt att äta en hel måltid för att då mår man illa. Själv ska jag ta test på tisdag och kolla.
 
Sv: Kan detta vara grav. symptom?

Precis så känner jag mig med!:crazy: Fast det är all påskmat som försöker få plats därnere;)
 
Sv: Kan detta vara grav. symptom?

Jag är småsugen vissa dagar, så mycket så att jag nästan är redo att slå någon för att få något sött i mig :o

Idag är allt stängt här på landet, inget gott hemma för vi har inte handlat och då fick jag den briljanta idén att göra smulpajs-deg :D

(Nu är jag lite smått illamående, men jag funderar redan på vad mer jag kan fixa till att äta :angel: Har varit såhär hela tiden, är i v 15 nu.)
 
Sv: Kan detta vara grav. symptom?

Japp, precis där du beskriver börjar man bli lite "svullen".. Så har det iaf börjat för mig.. :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 518
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
1 998
Senast: Icfafn
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 826
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Har ätit ecitalopram i ca 10 år. Började med att jag varje höst mådde mycket sämre iom mörkret - trötthet, oförklarig värk i hela...
Svar
7
· Visningar
1 522
Senast: Lindon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp