Kan det vara magsår?

H

Hjordis09

Hej alla jag undrar . min älskade underbara katt blandning norskis o perscher två år gamal har haft en jobbig natt o dag . kräktes lite igår natt . men däremot när jag vaknade i morse såg jag att tösen kräkts ännu mer och nu mer som galla med lite blod i. Jag vet att hon kan bli orolig om man är borta lite för länge en dag men det går över och hon gillade inte när matte jobbade natt förr. Hennes allmän tillstånd är bättre nu efter vilan i dag . fina slemmhinnor ingen temp och ingen mer kräkning än. pälsen lite matt men nu så verkar hon piggare . och jag hoppas att det ska fortsätta så . är det någon som vet något om det här med katter och magsår ? finns det något man kan ge dom för att lugna och dempa det i så fall . hoppas på svar . ska även ringa veterinären i morgon o höra
 

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
28
· Visningar
1 338
Senast: Sel
·
Hästvård het o älskar hoppning. Snäll och lugn i hantering, behöver inte ens bindas upp i stallgången. Till bara för några veckor sen fick man...
Svar
19
· Visningar
1 818
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 392
Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
5 298
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp