kan de verkligen vara sant?...

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare linasvensson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 727
L

linasvensson

skulle idag anmäla mej till en tävling, en lokal 100 bed A och en regional 110 på ett meeting som är tors-sön 100-150 klasser. till min förvåning skulle de då betalas in 430 spänn?? klasserna kostar 130+190 men då har de också lagt på en meetingavgift på 100 spänn, jag ska ju inte ens rida hel meetinget??

de3t är faktiskt dyrt nog att tävla ändå och då tar de dessutom ut en meetingavgift på 100,och dessutom så tillkommer vet avgift på 100 spänn också, ska de verkligen vara så?

Sv: kan de verkligen vara sant?...

Ska du ha box? Ibland ligger boxavgiften under "meetingavgift".

Annars brukar meetingavgift vara en högre summa, och så får man starta X antal klasser (valfria). T ex meetingavgift 1000 kr, och så får du starta 4 klasser. Men välja själva vilken. Du betalar då alltså ingen övrigt anmälnings/startavgift för klasserna.

Så är det 100 kr i meetingavgift ovanpå anmälningsavgift så skulle jag misstänka det är en boxavgift?

Sv: kan de verkligen vara sant?...

nej jag ska inte ha ngn box, har bara bokat i de två klasserna jag ska starta. trodde först det var vet avg, men läste lite mer och de betalas på plats eller så får man ´klicka i ruta 34´så dras det 100 kr för det också.

jo de att man betalar typ 1000 o får ngr klasser + ev vet avgift har jag sett flera ggr, men aldrig det här?

såhär står det på proppen:

klass 1 avd A bed A Lok avg 130 eavg 100. Ingår i meetingavgift 100 kr

förstår fortfarande inte.. :o :D

Liknande trådar

Hoppning jag har varit ifrån hopptävlingsbanorna ett tag och dessutom flyttat en bra bit upp till Mälardalen. Döm om min förvåning när jag...
Svar
12
· Visningar
3 107
Senast: Yasmine
·
P
Hästvård Hejsan Min ponny har nu varit halt sen i början av augusti, och har nu fått diagnosen belastningsfång av veterinär o hovslagare. Nu... 2
Svar
21
· Visningar
3 819
Senast: Sar
·
Hoppning Börkjar att bli trött på att tävla i skåne. Alltid stora starfält med väldigt dåliga prispengar. Och så dessa ändringar av startlistor...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: Fannih
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka