Kameraövervakning!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare mariac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 889
M

mariac

Jag behöver tips på en bra trådlös webkamera som jag kan sätta upp i stallet. Har ca 300m till stallet så det funkar nog inte med en vanlig kamera.
Tacksam för svar,
Det börjar närma sig fölning...

Sv: Kameraövervakning!

Har du sökt på fölövervakning ?
Det finns endel trådar om det och sen får man ev köpa en förstärkare men det ser du ju när du satt upp kameran .

Har själv en *luda* tror jag den heter och den går att köpa till förstärkare och se i mörkret ..

Mvh Mia

Tack! ska kolla upp detta, men vet du ungefärlig kostnad?

LUDA Elektronik säljer bla ett paket som heter horseCam som fungerar mycket bra och kostar ca 4500 kr.

mvh Anders

Jag har en sån, och att den fungerar "mycket bra" är en överdrift, tycker jag.
För dom pengarna, och för det pysslet det var att montera upp alla antenner och kablar så tycker jag att man kan förvänta sig bättre kvalite.

Liknande trådar

Avel Hej! Behöver råd från er mer erfarna. Jag har vant av årets föllunge för ca 3 veckor sedan, juvret gick tillbaka fint och stoet mår bra...
Svar
4
· Visningar
744
Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
445
Senast: Monimaker
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: Shaggy
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 517
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka