Kamera i stall

Fiorano

Trådstartare
Vilken kamera i stall kan ni rekommendera? Den ska gå på simkort 4G och en ska kunna se feeden i sin mobil. Ska få in kundhäst på boxvila så vill kunna se att häst håller sig lugn när jag inte är där.

Det enklaste och billigaste alternativet om det bara är tillfälligt är att sätta upp en gammal mobil i boxen och ladda ner en babyvaktapp.
Då kan du kolla enkelt i mobilen.
Har haft den lösningen när jag fölvakat och när vi haft sjuka hästar. Mycket smidigt och billigt.

Blev att jag beställde ett abonnemang på 300:-/månad som inkluderade router. Och så ska Tapokameror inhandlas. Känns som en rimlig lösning och det blir enkelt att ha flera kameror. Vill gärna ha övervakning med kundhästar i stallet.

Blev att jag beställde ett abonnemang på 300:-/månad som inkluderade router. Och så ska Tapokameror inhandlas. Känns som en rimlig lösning och det blir enkelt att ha flera kameror. Vill gärna ha övervakning med kundhästar i stallet.
Tapo är helt klart bäst och mest prisvärd. Vi har många på gården.

Installerade kamerorna igår, ska anpassa den enas placering lite men är väldigt nöjd med bilden! Enkel att styra och lättanvända. Tittar orimligt mycket på hästarna om kvällarna 😁.
Screenshot_20240927_213651_Tapo.webp

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 135
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 144
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 871
Senast: Inte_Ung
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 040
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024