Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Några avokado? Lite bröd till om du äter kolhydrater? Banan o bröd är också gott. Hårdkokta ägg borde klara värmen ok?Ja, som flera vet räknar jag kalorier. På torsdag ska jag iväg och bada och jag skulle behöva nån bra fika med mig. Något mer mättande än typ frukt, men som klarar av värmen och inte är alltför dyrt, och gärna kalorisnålt. Tips?
Ja, som flera vet räknar jag kalorier. På torsdag ska jag iväg och bada och jag skulle behöva nån bra fika med mig. Något mer mättande än typ frukt, men som klarar av värmen och inte är alltför dyrt, och gärna kalorisnålt. Tips?
Avokado klarar jag inte av att äta. Kolhydrater är inga problem, så bröd funkar men är väl inte fullt så kalorisnålt istället (annars skulle jag döda för tunnbröd med ost som fått smälta lite, guuuud vad gött...), banan gör mig mest hungrig bara.
Känns som att ägg inte klarar sig, men det kanske är jag som inbillar mig? Känns som rena matförgiftningen waiting to happen
Jag har gjort mackor med pitabröd och salami med en god vitlökssås på vitlök, kryddor och gräddfil så det inte lir så torrt, feta i skivor om du gillar det och lite sallad. Jag brukade ha avocado men det går ju att utesluta. Lätt att ta med sig, enkelt att äta och det håller väldigt bra i värmen. Lite körsbärstomater på sidan och fryser du en flaska med vatten så hinner den tina lagom till du ska dricka den.Ja, som flera vet räknar jag kalorier. På torsdag ska jag iväg och bada och jag skulle behöva nån bra fika med mig. Något mer mättande än typ frukt, men som klarar av värmen och inte är alltför dyrt, och gärna kalorisnålt. Tips?
Vattenmelon, kostar 5:-/kg denna veckan på det i övrigt sunkiga Netto. Gå sen till en ica/coopaffär och köp en fräsch mango, ett par sjyssta bananer. Mättande nyttigt, klarar värmen, smalmat och räcker till många till liten liten peng.Ja, som flera vet räknar jag kalorier. På torsdag ska jag iväg och bada och jag skulle behöva nån bra fika med mig. Något mer mättande än typ frukt, men som klarar av värmen och inte är alltför dyrt, och gärna kalorisnålt. Tips?
Ja Lindahls kvarg äter jag typ jämt, om än inte just portionsförpackningarna som blir för torra ^^ Deras vaniljkvarg med färska jordgubbar... OM-FUCKING-NOM!http://www.lindahlsmejeri.se/produkter/proteinrika-produkter/kvarg-med-hallonsmak/
Så bra! Och nyttigt. Finns även i lime/citronsmak och persika/passionsfrukt. Släng på lite frysta hallon och lite nötter (osaltade cashew, valnötter etc). Kostar typ 5 kr förpackning och finns på Willys
Ja, som flera vet räknar jag kalorier. På torsdag ska jag iväg och bada och jag skulle behöva nån bra fika med mig. Något mer mättande än typ frukt, men som klarar av värmen och inte är alltför dyrt, och gärna kalorisnålt. Tips?