Kallblodsfolkets snacktråd :D

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
Sv: Kallblodsfolkets snacktråd :D

Han är 6 år, efter Marine Svarten UE: Pio
Med på bilden Rune, 4-åring e. Com Hector..

Länk till sidan på TRAVSPORT

jonas-rune.JPG

KL

Vad kul att Aldermarin fick vinna på v75 :D

och på vilket sätt han gjorde det! :bow: :bow: :bow:

Åh gud så vacker! Den skulle jag också kunna stå och titta på hur länge som helst :love:

Blev smått nyfiken på Aldermarin, kollade upp honom och såg att Lillcaksa fått ett föl efter honom!! Hade tänkt fråga dig om fölet, men sen kom jag på att du ksk inte ägde henne då?

Nej det är sant jag äger inte henne.. Det var förra ägaren som tog födde upp henne. Men jag har varit och hälsat på henne ett par gånger. Hon är nyligen såld till Boda-Kyrkby (Rättvik som hemmabana). Så nu bor jag ännu närmare :) Hon är tre år, men missade premie p.g.a. en lite skada. Men hon är väldigt fin och vad jag förstår så går hon väldigt bra nu. Ska bli intressant och se vad som blir av henne..

Här har ni några bilder

117321.jpg

HeffaochLinda4.jpg

Vem är hon mest lik, mamma lr pappa? (i kroppen, mkh?)
Och du vet inte vad för poäng hon fick på visningen?

Jag är inte helt hundra på hur Aldermarin ser ut.. vet iaf att hon är väldigt lik sin mamma..

har för mig att hon fick 72 poäng.. travet på banan drog ner mkt.. hon var lite knackig eftersom det var tredje gången hon kördes sedan hon vilat från skadan.. men de tänkte eftersom att hon ändå var anmäld kunde de lika gärna vara med..

kl

OT men jag har haft 2 st kbl

Loglans
Brunbest och
Dovrenix :love:

*under avdelning bättre vetande * :rofl:

Jag blir snart vansinnig!
Dom skickar inte från Röste Bo över gränsen enligt norska regler. Ska jag ha honom måste jag skicka stoet (+föl) till Norge, och det gör jag inte :mad:.
Nu är det bara att spåna vidare på hingst.

och här sitter man och kikar genom gamla nummer av Travronden och hittar bild på Lillcaksas fölunge född 2005 e.Aldermarin

under Nyfödda

:D

oj :) det har inte jag sett.. du kan inte skanna in bilden?

Jag tänkte höra vad ni har för erfarenhet av Brännapåls avkommor. Vet att det finns några här som har avkommor efter honom. Har hört att dom kan vara lite skarpa, så jag undrar om ni också har de erfarenheterna?

Jag tänkte höra vad ni har för erfarenhet av Brännapåls avkommor. Vet att det finns några här som har avkommor efter honom. Har hört att dom kan vara lite skarpa, så jag undrar om ni också har de erfarenheterna?

Min är en supersnäll, superintelligent, klok, lättlärd, nyfiken och bestämd dam. Med en ruskig talang. :)
Finns ingenting dumt eller skarpt med henne. Klart hon har humör, men hon är absolut inte dum. Barnen på 6 år kan handskas med henne utan problem.
Hon tillhör första kullen, är 4 år nu.. :)

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10