D
dolphinsmile
Sv: Kallblodsfolkets snacktråd
tack
tio
tack
tio
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänkte höra vad ni har för erfarenhet av Brännapåls avkommor. Vet att det finns några här som har avkommor efter honom. Har hört att dom kan vara lite skarpa, så jag undrar om ni också har de erfarenheterna?
Min är en supersnäll, superintelligent, klok, lättlärd, nyfiken och bestämd dam. Med en ruskig talang.
Finns ingenting dumt eller skarpt med henne. Klart hon har humör, men hon är absolut inte dum. Barnen på 6 år kan handskas med henne utan problem.
Hon tillhör första kullen, är 4 år nu..
Vi har då 2 st efter han o kan inte påstå att dom har någe mer humör än något annat blod vi har haft.[/QUOTE
Låter positivt. Har du ston eller hingst/valack? Tänkte om det är någon skillnad så?
Har inte haft med någon att göra bara hört om två märrar som var annat än trevliga, den ena slaktades pga sitt mindre trevliga humör, hon slog vilt omkring sig
ja tycker sånt där är svårt..
har svårt att tro att en häst blir elak bara för att den har ett viss blod.. är så många faktorer som spelar in..
Låter bra det. För min del gör det inget om dom har lite humör så länge de inte är rent elaka och dumma. Lagom humör som de använder på rätt sätt på banan. Har du någon bild på din? Har nästan bara sett bilder på 1 och 2 åringar, så det skulla vara kul att se en lite äldre.
Jag ska försöka komma ihåg att fixa en eller två bilder till helgen när man har hela långa ljusa dagen å sig...
Vi vann Sleipner Norrbottens Serietävling 2005.
Var bara tvungen att retas lite
Vi vann Sleipner Norrbottens Serietävling 2005.
Var bara tvungen att retas lite