Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om man skall flytta en kallax hylla som idag är monterad behöver man då montera isär hyllan?
Vissa påstog att den var för vinglig för att köra den hel. Jag påstod att kallax finns i 90 % av hemmen och flyttas varje dag. Vore konstigt om folk plockar i sär hyllor hela tiden.Nej, varför det? Tänk bara på att den är av laminat som lätt får märken, dvs använd filtar omkring den och lastsäkra den väl. Eventuellt kan skruvarna behöva efterdras (det gäller alla möbler med skruvar).
Det kan ha varit ett något överdrivet påstående… Jag visste inte vad det var (men blev nyfiken så fick googla), har aldrig sett namnet (en flygplats för mig) och kan inte direkt minnas den från något hem jag besökt. Men den har säkert funnits någonstans.Vissa påstog att den var för vinglig för att köra den hel. Jag påstod att kallax finns i 90 % av hemmen och flyttas varje dag. Vore konstigt om folk plockar i sär hyllor hela tiden.