I

Iadorehumlan

Då var det dags igen :D Lady 3år ! Så behöver lite tips lady själv är en blandning (schäfer/Labbe, Rottwieler/Dobermann) & de som kommer är en golden, en pitbull, 3 japanese chin, 2 dansk svenska gårdshundar/jack russell & 1 whippet & en tax (samt rumskompisen) schäfer så vi blir en ca 10 hundar & 15 mäniskor. Vad kan man göra/ äta? Till mäniskorna är det OBS vegetariskt som gäller (är veg själv df) & hundarna då? Jag vet verkligen inte vad vi skall göra har tänkt på tävling som förre gången (agility/lydnad/utställning) men då var vi bara 5 stycken hundar & 6 pers. Så hur gör ni när vovvan/vovven fyller år?
 
Sv: Kalas!

Jag har inte kalas mer än att hunden får ett ben och en pannkaka eller nåt sånt. :)
 
Sv: Kalas!

Oj.. Jag ger som glee sa hunden i fråga ett ben eller en liten tårtbit eller nått.. Ställer inte till med värsta kalaset..
men men det är ju person till person ^^
 
Sv: Kalas!

Vår hund gillar paket med nåt matluktande i, typ korv. Hon strimlar pappret på nolltid och har skitkul. Det är fest för henne.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hejsan, Behöver lite hjälp men tips på raser. Jag har börjat se mig om efter min nästa hund som jag ska inskaffa mig om något/några...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 808
Hundavel & Ras Med inspiration från tråden "Hur "försvarar" man köp/avel av osunda raser?" så vore det kul med en lista på raserna och hur sund/osund...
Svar
5
· Visningar
7 042
Övr. Hund Tänkte bara skriva hur mkt jag gillar italiensk vinthund, whippet, chihuahua, Dvärg pincher, westie, jack russel, schäfer, dobermann...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: Torktumlare
·
I
Övr. Hund Jag är stolt ägare till två UNDERBARA tikar, Lalla , tysk schäfer & Lady Schäfer, Rottwieler, Labrador, Dobermann. Lalla är reg. Men jag...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 213
Senast: Generalen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp