Kaffemaskin

Trissa

Trådstartare
Jag skulle vilja ge bort en sån där kaffemaskin i julklapp, men kan inte ett dyft om dem, dricker inte ens kaffe själv. Så nu undrar jag vilka som är något att ha? Det får gärna vara en som maler kaffet själv, det vet jag att mottagaren gillar!

Jag skulle vilja ge bort en sån där kaffemaskin i julklapp, men kan inte ett dyft om dem, dricker inte ens kaffe själv. Så nu undrar jag vilka som är något att ha? Det får gärna vara en som maler kaffet själv, det vet jag att mottagaren gillar!

Vilken prisklass?

Finns ju från kanske 1500kr till 100 tusen om man så vill ;)

Jag vet ju inte ens det. :p Men en prisvärd mojäng, 4-5 papp kanske? Eller får man inget bra för de pengarna?

Det är din lyckodag! :D

Hittade den här, kostar under 2000kr och finns överallt med BRA recensioner! Vill ha en själv nu bara för det! :p

Philips Grind & Brew HD7765/00

Jag vet ju inte ens det. :p Men en prisvärd mojäng, 4-5 papp kanske? Eller får man inget bra för de pengarna?

Jag köpte nyligen en Melitta Caffeo Solo för ca 2500 kr, maler hela bönor. Jättebra maskin om man söker enkelt och prisvärt, t ex inget mjölksystem utan gör bara kaffe och espresso. Men väldigt gott kaffe, smidig maskin och lätt att använda, så jag rekommenderar :up:

Jag gillar Melitta, har modellen Caffeo Solo. Kan du tänka dig att köpa en kaffebryggare utan hela bönor så hade jag lätt köpt en Moccamaster, ska själv köpa en sån. :)

Liknande trådar

Samhälle Personen i fråga fyller 70 om ett tag. Dricker ingen alkohol, kan ej åka bort till följd av hälsan inte ens inom staden hen bor i. Det...
Svar
15
· Visningar
883
Senast: Pilot
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 009
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 194
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi En omöjlig fråga att svara på, jag vet, men jag undrar ändå om någon som kan mer än jag om sådant här vågar sig på en spekulation...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 075
Senast: Sharpless
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar