Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle vilja ge bort en sån där kaffemaskin i julklapp, men kan inte ett dyft om dem, dricker inte ens kaffe själv. Så nu undrar jag vilka som är något att ha? Det får gärna vara en som maler kaffet själv, det vet jag att mottagaren gillar!
Jag vet ju inte ens det. Men en prisvärd mojäng, 4-5 papp kanske? Eller får man inget bra för de pengarna?Vilken prisklass?
Finns ju från kanske 1500kr till 100 tusen om man så vill
Jag vet ju inte ens det. Men en prisvärd mojäng, 4-5 papp kanske? Eller får man inget bra för de pengarna?
Jag vet ju inte ens det. Men en prisvärd mojäng, 4-5 papp kanske? Eller får man inget bra för de pengarna?
Jag gillar Melitta, har modellen Caffeo Solo. Kan du tänka dig att köpa en kaffebryggare utan hela bönor så hade jag lätt köpt en Moccamaster, ska själv köpa en sån.Jag skulle vilja ge bort en sån där kaffemaskin i julklapp, men kan inte ett dyft om dem, dricker inte ens kaffe själv. Så nu undrar jag vilka som är något att ha? Det får gärna vara en som maler kaffet själv, det vet jag att mottagaren gillar!