Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MoccamasterTyp 3000 kr max, misstänker att det drar i väg om man vill ha kvarn inbyggd? Annars även tips på bryggare utan som är riktigt bra, när jag googlade verkade det inte helt lätt att hitta med. Det kanske är en sån funktion som låter bättre i teorin än den funkar i praktiken?
Jag vet inte vilken modell det är, den är silverfärgad@Lampan vilken modell har ni?
Melitta har en kvarn som separat del så att säga så kanske valmöjligheterna blir större. Maken har läst sig till att vattnet måste hålla 100 grader för att få riktigt gott kaffe. Det är sällan vanliga bryggare når den temperaturen.
Jag har kört Moccamaster i 20 år och har både den vanliga och med termos. Termosvarianten används mest. Snabb och gott, varmt kaffe. Jag tillhör de som gärna tar en liten skvätt mjölk ibland och då blir det trist om kaffet bryggs för kallt. Dessutom kommer inte kaffets smak fram när det bryggs för kallt.Jag ska köpa en kaffebryggare i present. Jag dricker själv inte kaffe och är därmed helt lost på detta... önskvärt är att den maler kaffet, att den kan göra både större och mindre volymer lika gott kaffe och är lätt att använda och rengöra. Vad ska jag titta på?