Kaballus Torvströ någon som provat?

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare gutte08
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 217
G

gutte08

Hejsan!

Är det någon här på buke som har prövat Kaballus Torvströ? Ska vara gjort på vitmossa och ska alltså vara ljust, men hur ljust?

Funderar skarp att prova den här torven vad tror ni?

Sv: Kaballus Torvströ någon som provat?

Puttar lite då jag oxå är intresserad av vad ni tycker om denna torv

JAg har precis fått hem en provsäck. Det verkar som den inte är mycket ljusare men att en har en helt annan konsistens än annan torv. Mycket enklare att arbeta med. Rann ut mycket trevligt i boxen och dammade inte alls lika mycket som anna torv vi provat.

Någon som vet hur mkt det kostar i jämnförelse med vanlig torv?:)

DEt verkar ju jättepraktiskt o bra ju :laugh:

hej jag har använt kaballus torvströ snart ett år och tycker den är super bra den är mörkare i färgen än granngårdens och även fuktigare men har en otrolig uppsugnings förmåga jag har permanentbädd och det luktar nästan ingenting när jag kommer in i stallet köpte det av en kille på blocket pga att de inte har några hästar kvar sa han han reckomenderade det varmt och jag håller med jag hoppas nu bara att jag ska få tag i någon återförsäljare i närheten så jag kan köpa den torven till nästa vinter bor i växjö någon som vet?

Liknande trådar

Kropp & Själ Läkaren frågade idag om jag funderat på sjukersättning. Jag svarade att jag inte är där än. För jag tror att FK kommer att kräva att...
2
Svar
21
· Visningar
2 607
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 858
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 010
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 216
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka