Det enda som är tråkigt är att dom har för stort näsveck och tungan ute så andningen är dålig men dom lever ju inte tack o lov. Skadad? Jag??NäääDet är orättvist att det finns så mycket skojs med moppsar på och inte på Drentar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det enda som är tråkigt är att dom har för stort näsveck och tungan ute så andningen är dålig men dom lever ju inte tack o lov. Skadad? Jag??NäääDet är orättvist att det finns så mycket skojs med moppsar på och inte på Drentar
Ååhh, var hittade du dem
Ebay,sök på Jewelry o pugÅåhh, var hittade du dem
En sådan här.Åh, de lät fina... hmm, undra vad jag själv ska ha på mig i jul...? Jag gillar inte röda kläder.. men jag gillar glitter...
Vad ska ni ha på er?
Det har iaf varit 3 för 30kr på ÖB länge och de har en bra sort (Kockens). Annars köper jag från Ekosaffran till julbaket. Den är gudomlig
Det ser inte ut som glass
Fixade ihop ungarnas julkalender, den med små aktiviteter jag skrev om tidigare
Visa bifogad fil 40108
Och @dobbis Kockens kryddor kan jag inte med faktiskt, tycker inte de smakar nåt... säkert lite placebo också, men jag kör på Santa Marias.
Det är ju egentligen inte dyrt, jag menar jag köper ju yoghurt/kvarg för samma pris...
Haha, inte? Det tycker jag...
Fast blev lite sugen på å baka lussebullar också. Hade intetönkt göra det, för de senaste åren har jag inte blivit nöjd med dem.... de blev så fenomenalt bra ett år, så ribban är (för) högt satt .
Åh, så fint!
Funderar på att julpynta imorgon Såg nämligen att en av grannarna redan kört igång så då är jag iaf inte först
Visst är det viktigare att ställa fram adventsljusstakar och annat än att diska upp gårdagens disk?
Visst är det viktigare att ställa fram adventsljusstakar och annat än att diska upp gårdagens disk?