Mineur
Moderator
Tack! Fick inte jättemycket sympati av Grinchen där hemma...Förstår traumat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Fick inte jättemycket sympati av Grinchen där hemma...Förstår traumat!
Ja, eller hur?! Nu börjar nedräkningen på riktigt..... Det känns nästan lite overkligt...Första november idag ju, det är ju nästan jul!
Men,men,meeeeeeeeeen! Så kan man ju inte göraJag tror jag skiter i julgardinerna i år.
Jag har tänkt precis samma tanke idagJag tror jag skiter i julgardinerna i år.
Jag var ute idag o snek i grannens skog (och ja jag har tillåtelse) hittade inget offer, kändes som jag kollade mer efter älgjägare i bakhåll.Jag längtar tills granen ska in ! Det känns som en eeeeeevighet sedan jag köpte det gammaldags pyntet (flaggorna, lametta-glittret, osv), och nu ligger det och väntar i en byrålåda....... Under tiden kollar jag in smågranarna som jag har på min mark, och jag tror att jag har hittat ett lämpligt offer !!
Jag behöver köpa julgardiner! Har en kappa bara sedan mitt förra lilla fönster. Nu två ashöga som behöver längder.
Sammetsgardiner är ! Men å andra sidan är jag rätt långt ifrån det helvita IKEA-stuket.....Fick just en idé om mörkröda, hellånga i något sammetsliknande material. Hiss eller diss? Jag har högt i tak och helvitt med trägolv och extrahöga fönster tydligen. Är rädd det ska bli för mycket, min inredning är bokstavligt talat Ikea hemnes i helvitt och några rotting/trädetaljer typ. Mörkt och "murrigt" gör mig på riktigt apatisk Men vill kunna dra för och inte ha insyn pga bottenvåning, dock inget behov alls av mörkläggning.
Vill iaf inte ha mönster tror jag utan vill ha röda. Är mer materialet jag mest tänk som de vanliga i typ linnestuk. Vad tror ni?
I mitt fall är det snarast gräsligt fula stängerAlltså att skita i julgardinerna är ju bara ett tecken på att ni behöver finare julgardiner
Mvh behöver finare julgardiner till sovrummet