Ja men varför inte
Tyckte de såg så roliga ut, och bara 10kr/styck!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men varför inte
Någon som börjat köpa julklappar än (såg att någon beställt en till sin pojkvän men mer)?
Hur många ska ni köpa till?
Jag tänker alltid att jag ska strunta i julklappar, jag är så dålig på det, men skulle jag komma på något riktigt bra så vore det ju kul. Jag funderar på en övernattning på spa till mamma kanske... alltså att hon och jag åker tsm....
Vad önskar ni er själva i julklapp? Kanske har ni redan fått någon? Jag fick en turridning av min mamma Så av henne har jag redan fått. Och i julklapp från mig själv till mig själv fick jag en startplats till Göteborgsvarvet!
Jag brukar aldrig köpa men saknar att inte ha paket att slå in. Men i år ska jag fira jul med syskonbarn o familj samt mamma så har köpte lite smågrejer redan o även till min hovis o tränare. Jag satsar på användbara grejer som glögg, roligt/finare godis, böcker, biobiljetter, teer o liknande De flesta är fixade
Någon som börjat köpa julklappar än (såg att någon beställt en till sin pojkvän men mer)?
Hur många ska ni köpa till?
Jag tänker alltid att jag ska strunta i julklappar, jag är så dålig på det, men skulle jag komma på något riktigt bra så vore det ju kul. Jag funderar på en övernattning på spa till mamma kanske... alltså att hon och jag åker tsm....
Vad önskar ni er själva i julklapp? Kanske har ni redan fått någon? Jag fick en turridning av min mamma Så av henne har jag redan fått. Och i julklapp från mig själv till mig själv fick jag en startplats till Göteborgsvarvet!
Tänk att de kostat så lite att framställa att både butik och mellanhänder går med vinst trots att du bara betalar 10 kr. Vem tar den verkliga kostnaden för framställandet av dina tomteluvor tror du?
Jag önskar att man kunde få visa upp sina julinköp utan såna kommentarer, det vore faktiskt mycket trevligare. Låtsas att jag köpte dom på röda korset för tusen kronor styck istället.Tänk att de kostat så lite att framställa att både butik och mellanhänder går med vinst trots att du bara betalar 10 kr. Vem tar den verkliga kostnaden för framställandet av dina tomteluvor tror du?
Tänk att de kostat så lite att framställa att både butik och mellanhänder går med vinst trots att du bara betalar 10 kr. Vem tar den verkliga kostnaden för framställandet av dina tomteluvor tror du?
Funderade en sekund på att köpa en ^^Julkalendrar var det ja...
Alla gör tydligen sådana nu för tiden
Fast varför är trevlighet viktigare än människors arbetsvillkor?Jag önskar att man kunde få visa upp sina julinköp utan såna kommentarer, det vore faktiskt mycket trevligare. Låtsas att jag köpte dom på röda korset för tusen kronor styck istället.
Fast varför är trevlighet viktigare än människors arbetsvillkor?
Den här tråden kanske inte är rätt ställe för den diskussionen... en stor del av tråden går ju faktiskt ut på konsumtion. Vill man diskutera det är det kanske lämpligare med en ny tråd.
Jag hoppas vi här kan bidra till att tråden har mindre fokus på konsumtion o mer på annat som ger stämning även om jag förstår att en del av oss vill ha en fristad
Alla trådar är bra till ögonöppnare och eftertanke tänker jag. Sen behöver det inte nödvändigtvis bli en diskussion av det.Den här tråden kanske inte är rätt ställe för den diskussionen... en stor del av tråden går ju faktiskt ut på konsumtion. Vill man diskutera det är det kanske lämpligare med en ny tråd.
Alla trådar är bra till ögonöppnare och eftertanke tänker jag. Sen behöver det inte nödvändigtvis bli en diskussion av det.
Jag shoppar gärna asbilligt själv också. Brukar ha sånt här i åtanke men ibland sker en tankevurpa och då är det bra att någon hojtar till. Behöver inte vara värre än så
Givetvis!Absolut men då är det trevligare att ta det generellt och inte ge sig på en specifik användare.