Julklappskorg med smått och gott

strawberrysylt

Trådstartare
Jag funderar på att fylla en julklappskorg med olika saker till min mammas "gubbe" och skulle behöva lite inspiration. Och som en liten extra bonusfråga, vad skulle ni själva vilja ha i en sån låda? Vad skulle visa att den kom från någon från kände er väl, vad skulle dom stoppa dit?

Jag vill fylla den med lite goda, fina saker och så lite roliga saker med, han har mycket humor och så typ någon användbar grej med.

Hans intressen och hur han är; En lagom tjock man i sina bästa år ;) (dvs 54 år om jag räknat rätt). Mycket humor, som sagt. Gillar öl och whiskey, vilka sorter vet jag dock inte:crazy:, gillar att resa och då på motorcykeln, han och mamma är ute och flänger i Europa allt som oftast, så något rese- eller motorcykelrelaterat kanske, men vad? Gillar Alfapet, andra spel vet jag inte. Gillar friluftsliv i lagom doser. Uppskattar god mat. Bakar någon kaka någon gång ibland sådär. Bor i villa.

Priset på hela kalaset vet jag inte, ska höra om min lillebror vill vara med så vi går ihop om det, men ös på med förslag så får vi se:)

Tack på förhand!

//r

Sv: Julklappskorg med smått och gott

gillar att resa och då på motorcykeln, han och mamma är ute och flänger i Europa allt som oftast, så något rese- eller motorcykelrelaterat kanske, men vad?
Vet inte vad du tänkt dig för prisklass men jag hade absolut antingen köpt

51HD1KCKR8L.jpg

- en grymt bra och intressant bok om en man som reste runt i världen på sin Triumph. Man får följa hans resa, hör om hans möten och sukta över hans fin motorcykel. Grymt cool!

Vill du inte köpa så dyrt hade jag laddat ner

LWDtitle.jpg

och lagt på ett USB-minne. En gryyymt bra serie där de kör genom Europa och sedan genom Afrika ner till Kapstaden.

:)

Tusen tack för båda tipsen! Har inte hört talas om något av det innan, ska kolla upp! Och usb-minne är ju kul att lägga i, lite spännande också! Tack!

//r

Dricker han kaffe? Köpte nyligen "Fin kaffe" till min pappa, lite ovanliga/konstiga smaker + en fin större mugg.
Te? Kul te i lösvikt?
Nyckelring/scarves med hans mc märke?
Finns en del kul, mer eller mindre ovanliga ölsorter på systemet..
Funktionströja att ha under mc kläderna..
Mc tidning/prenumeration..

Det är vad jag kommer på just nu.. :)

Tack för ditt svar. =)

Han dricker kaffe, men jag tror inte han är så mycket för att prova nya sorter, faktiskt, det är mer hålla sig till en o samma... te dricker han knappt vad jag vet. Nyckelring/scarf kan jag kolla =). Ska kolla in öl- och whiskey också, kan ju va kul om det finns någon i ngn cool flaska eller så, även om den inte är favoritölen så kan de ju va kul =).
Tack för de andra tipsen med!

//r

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 538
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
1 093
Senast: Skorpion76
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är helt ny här inne men har lurat runt och läst en massa trådar.. Som rubriken lyder så är det här ännu en rasvalstråd och...
2
Svar
22
· Visningar
2 878
Senast: vallhund
·
Hästmänniskan Satte den här under ryttarhälsa i och med att det handlar mer om mig, ägaren, än om hästen. Och måste även börja med att jag vet att jag...
2
Svar
27
· Visningar
3 563
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Scenföreställningar